THE BEATZ & LYRICS SHOW
Beatz & Lyrics Show
RADIO SHOW MOBILE APPS
ARCHIVES

Posts Tagged ‘Freestyles on Flex’

Iman Shumpert | Freestyles On Flex | Freestyle #085 (Video)

Yoooooo! NBA players out here rapping better than many of the mainstream mumblers. Iman Shumpert is doing the work on that mic though, spitting flames like the old NBA Jams video game… He’s on FIIIIIIRE!

Small forward, Iman Shumpert makes it very clear that he’s more than just a ball player! Reppin’ Oak Park, IL, Iman comes through Funk Flex with some bars!
– Hot 97

And, yeah, he got BARZ!

@ojones1

Read the rest of this entry »

CyHi The Prynce Lyrically Murders This Flex Freestyle In 84 Ways (Video)

If you ever wondered if CyHi had the pedigree to run in the rap circles he does, no you know! And if you needed MORE proof that he is so A-T-L… dude said he had it locked from Douglasville to Conyers!!

You know how when Fred The Godson said that ‘to stay true’ is ‘the right thing’ in his freestyle? Well, on this The Prynce is doing the right thing for damn sure. Click play now. Let’s GO!

@ojones1

Read the rest of this entry »

Papoose | Freestyles On Flex | Freestyle #076 (Video)

Yooooo! Pap came back and snapped on his flow for the Funk Flex show. And before you ask, he did not bring his luscious, lyrical wifey, Remy, this time. But you know he had to rep for her, too… with these “Cash Rules” BARS!

@ojones1

Read the rest of this entry »

Fred The Godson | Freestyles On Flex | Freestyle #072 (Video)

Hard to contain myself. Know what? I’d heard that Fred The Godson was a beast, but I was not ready for him to get on with Flex and snap this hard! Let me put it this way: When heads talk about how they wish Jay-Z would go back to rapping like this or that… What they really wanna say is they want Hov to step his bars UP to Godson’s level. That’s right. Godson > Hov. Yeah, that’s today’s math! Watch.

(Shot to Jaquae for amping things up and doing the most with the hook.)

@ojones1

Read the rest of this entry »

Action Bronson | Freestyles On Flex | Freestyle #065 (Video)

LOL! Somebody let Bronson the bucking bull loose in the Funk Flex fine china shop, and dude cracked and stomped on all the best dishes. Can’t tell you what this is – all this – but you gotta see it. Dope!

(Flex didn’t know WTF was happening, but he was hanging on for the ride. Haahahaaa! Lights, camera, Action Bronson!)

@ojones1

Read the rest of this entry »

Conway x Benny x Westside Gunn | Freestyles On Flex | Freestyle #060 (Video)

Everybody can’t come up here… Flex speaks truth regarding most of his recent featured Freestyles. This one especially. To hammer home the point, VERY few can come through like Conway, Benny, and Westside Gunn did in this ep.

The whole entire came through with them, didn’t they? Haa!

@ojones1

Read the rest of this entry »

Mysonne – “Welcome To New York City Freestyle” (Video)

Mysonne the NY 5-star GENERAL!! Whew! Dude just turned in one of the dopest freestyles in the series (look at the daaaamn faces on Funk Flex’s mug). #Freestyle046 is over that “Welcome To New York City” beat that Cam’Ron originally blessed.

Read the rest of this entry »

AFFILIATED SPONSORS